grasshopper



+follow home tumblr twitter
facebook UPDATES ME LINKS
Alhamdulillah =)
Selasa, 19 Mac 2013 • 9:51 PG • 0 comments

Bismillahhirrahmanirrahim .
Dengan Nama Allah Yang Maha Besar ;)


There's nothing should i say about my result , just 'Alhamdulillah' . 
Ini yg Allah nak bagi pada aku ; hanya itu . Aku terima . 
Firstly, walaupun cikgu xbaca ni, aku nak ucapkan terima kasih pada cikgu-II yg ajar aku selama aku berada dalam form 6 . marah-II cikgu selama 1 tahun setengah tuu semuanya jadi kenangan & cabaran . hanya allah menilainya ;)
Kita boleh senang-II cakap ; 'sabar , ikhlas , redha , bersyukur ' , tapi pernah ke kita rasa kita betul-II hayati semua perasaan ini ? Aku ni dah cukup syukur ke ? Aku ni dah cukup redha ?
Menangis itu bukan tanda kita xredha . Aku manusia biasa . 
First dapat tahu result , itu je sekali aku menangis . Sebab target aku mmg tinggi , bila xdpt rasa ada kecewa tapi aku never never persoalkan apa yg aku dapat . Ini yg Allah nak bagi . Tambah lagi , aku dah berusaha sedaya mungkin aku . Tapi, ini je Allah nak bagi . Aku doa setiap masa . Bila fikir-II balik, bukan aku x berjaya, cuma aku kurang sikit dari yg berjaya dgn cemerlang ;) Aku menangis sebab aku xdapat nak tunjuk result yg 'daebak' punya kat parents . Alhamdulillah dorg terima sebab aku dah usaha . Tapi, Allah bagi yg ini ;) Takpelaa, jalan untuk berjaya bukan setakat 'result' je . Mungkin Allah nak bagi aku jalan yg lain . Masa depan ; rezeki seseorang tu kita tak tahu . Mungkin ada juga kekurangan aku . 
"Mungkin usaha kau xcukup lagi kot qila " , "Mungkin kau ada buat dosa-II kecil ke qila" , "Mungkin kau ada tinggal solat ke Qila" , "Mungkin kau ada perasan kau bagus ke Qila" , mungkin itu cara nak kuatkan hati . I'm just a human . Manusia yg banyak silap & salahnya . Aku takkan berhenti berdoa selepas ini . Aku harap aku dapat masuk U . Aku dah habis isi UPU . Aku harap sangat . Aku harap Allah makbulkan doa aku untuk masuk U . Kadang-kadang Allah xbagi apa yg kita nak, tapi apa yg kita perlu . Allah Mengetahui Segalanya . Pada kawan-II yg dapat 3 pointer ke atas , tahniah laa usaha korang xsia-II . terima kasih pada siapa-II yg sudi nak tolong aku belajar dulu . Aku kan banyak xfaham dulu hehe berkat korang ajar, alhamdulillah . Kalau xde korang pun, aku mungkin xde semangat nak belajar ;) or ... maybe xdpt result mcm sekarang . aku tahu, aku selalu cuai dlm exam ~ lepas ni, entah kita berpisah atau tak . Kalau berpisah, jangan lupa kiteee/ . aku sentiasa doakan kawan-II . "Jangan gunakan kejayaan pada jalan yg salah hehe " . 

Wa , Kema , Shahira ,  thank--uuu sebab study sama-II dulu walaupun banyak pertentangan pendapat & banyak gelak ; tapi itulah yg akan dikenang .  Pada Zimah , don't be sad sebab insya-Allah kamu masih ada harapan utk masuk U . Allah maha mendengar ;)








PAST FUTURE