grasshopper



+follow home tumblr twitter
facebook UPDATES ME LINKS
Izzue nak kahwin dah ; ) =__=
Ahad, 5 Mei 2013 • 10:53 PTG • 0 comments




Izzue Islam nak kawin . 2 / 6 / 2013 should be the happiest thing in his life and kak awin . Yela, orang kata kalau kahwin ni, kalau boleh nak sekali je dalam hidup . Aku harap dorg bahagia dunia akhirat . Aku doakan dorang . Aku xsangka dia nak kahwin awal . Sebab aku suka tgk orang kahwin awal hehe . Aku ? Belum lagii kot haha / . Aku tunggu lagi 2-3 tahun . Tunggu umur sama dgn izzue masa dia kahwin haha / . Pada fangirl yg xdapat terima hakikat, jgn nak mengada-2 . Ini benda baik ok, nak dirikan masjid bukan benda xelok so why not we agree je with izzue's plan ? senang hati, hidup pun xde nak marah-2 / dendam dgn org . Be a positive thinkers ; ) Pada fangirl yg xsuka izzue kahwin, xpela kalau korg xminat dia pun bila tahu dia dh nk kahwin. Dia xrugi apa-2, korg yg rugi hehe /. And, pada manusia-2 yg kata benda xelok kat kak awin, ish-2 . kasihan anda sebab mengata orang tanpa melihat keburukan dan dosa diri sendiri terlebih dahulu . Dunia, dunia . Kdg-2, kita terlebih excited nak jaga tepi kain orang lebih dari kain sendiri . Cuba selak-2 kain sendiri ? Elok ke xelok . Hanya jauhari mengenal manikam . Hanya Allah menilai apa yg kita buat . Fan yg baik adalah dapat terima keburukan / kekurangan sang jejaka . Kita minat bakat dia ; cara dia berlakon bukan semestinya kita perlu tahu segala hal-ehwal hidup dia . He has his own life . Ehh/ Btw, aku harap pokjue dapat jadi suami yg soleh dan bertanggungjawab . Jangan abai tanggungjawab walau dalam sibuk-2 berlakon . Aku tahu dia boleh buat semua tuu and dah ready for alam perkahwinan . Kalau x, masakan dia buat keputusan secepat ini kan ? Err/ aku pulak yg xsabar nak tunggu 2 Jun nanti . Pokjue and kak awin, jangan lupa gambarrrr tauuuuu . Biru / hijau / petronas should be salah satu warna tema haha sebab warna favourite aku . lalalaa ~~ Aku ingat harap-2 dapat jumpa dia sebelum dia kahwin ; dah dia nak kahwin cepat, xpela . Ada jodoh , ada rezeki Allah nak bagi, aku memang teringin nak jumpa dia . Orang kata, dalam gambar lain, kat realiti lain . Yeke ? Entahh . Wait jela saat itu . Xtahu nak ceramah apa lagi . Malas nak fikir ayat nak taip haha . Ok lahh guys ~ I'm #FansIzzueIslam , setia menanti & menyokong hingga takat mana aku mampu . 

Izzue &Awin  . 
7 Important Things To Have And Give In Your Marriage ♥

1 LOVE : The special feeling that makes you feel all warm and wonderful.


2 RESPECT : Treating your spouse as you would like to be treated.


3 APPRECIATION : To be grateful for all the good things your spouse does for you.


4 HAPPINESS : The full enjoyment of each moment spent together with a smiling face.


5 FORGIVENESS: The ability to let things be without anger.


6 SHARING : The joy of giving without thoughts of receiving.


7 HONESTY : The quality of always telling the truth.



p/s : Just share from some website . Terjumpa so saje share . Utk jd panduan aku jugak . Walau camne pun, perkahwinan yg terbaik ialah perkahwinan Rasulullah S.A.W. So, we should learn from HIS LIFE . Belajar amalkan SUNNAH-NYA/  Amin . 







PAST FUTURE