grasshopper



+follow home tumblr twitter
facebook UPDATES ME LINKS
2 / 9 / 2013 .
Ahad, 1 September 2013 • 2:11 PG • 1 comments


This is what i really mean it . Thank you for being by my side when i was having a hard time . My family , my friends . Aku sayangkan mereka . Truly in my heart . Mereka lah insan-insan terpenting dalam hidup aku . Menceriakan hidup aku dengan gelak ketawa mereka . Kini , kita akan berjauhan . Ya, walaupun kita berlainan universiti , walau kita tidak lagi belajar bersama-sama , walau jauh dimata, namun kita dekat dihati . Jangan lupakan aku dalam doa kalian ~ ~ ツ I really appreciate it . Walau aku xungkap dengan kata-kata , tapi sincere in my heart , terima kasih Allah kerana hadirkan mereka di dalam hidup aku . 

Yang mana tag aku join giveaway , so sorry . Bukan xnak join , kalau boleh memang nak join tapi nampaknya xde rezeki nk join sebab dalam beberapa minggu awal september ni memang aku xupdatee laa agaknya . Sebab busy dengan minggu orientasi . Maaf maaf maaf k . Ada rezeki lain nanti aku join Giveaway u'olls . Kalau sampai sebulan xupdatee 2, minta maaf juge . Takde apa bahan bacaan yg nak disajikan kepada kalian hehe ;) And, bulan ni memang akan jadi bulan paling busy laa . Maklumla, budak baru nak masuk U laa katakan . Apa-apa pun, junior kenala ikut cakap senior . Selagi ajaran & arahan betul , aku ikut . Kalau sebaliknya, maaflaa kalau aku buat muka xikut arahan . Semoga diberi kesabaran tahap maksimum semasa minggu orientasi kat UITM nanti . Ya allah , berikan aku kesabaran . Banyak cabaran dan dugaan di alam universiti ~ Guide me Ya allah ღ ღ

Pada umur aku 20 tahun ni baru aku nak berjauhan dengan family . Hoho ~ Agak terasa laa juga tapi aku xnak la tunjuk sangat depan mak abah . Nanti dorang lagi terasa . Dahla anak 2 orang aje ni ha ;) Aku pergi belajar . Semoga suatu hari nanti , aku boleh jadi seseorang yg berguna untuk agama , bangsa & negara . 3 tahun je qila !! Sabar sabar !! Banyak yang akan kau lalui . Nak xnak, kau kena hadapi ;) Ingat Allah sentiasa . Didikan agama yg mak abah bagi insha-allah aku pegang sampai bila-bila . Redha mak abah penting untuk aku berjaya . Pada kawan2, good luck . Kita pergi menuntut ilmu yang baru ~ Semoga kita sentiasa dibawah lindungan-Nya . Jumpa korang masa cuti sem nanti ^__^ ( amboi ! orientasi pun belum dh cakap pasal cuti sem kau qila ! ) Hehe . Nervous juga nak masuk U ; ) Aku pergi membawa harapan dan cita-cita yang sangat tinggi . Hanya Allah mengetahui segala-galanya . Semoga Allah permudahkan . Semoga Allah beri yang terbaik . Amin . 

p/s : Maybe 2 / 3 /4 minggu xonline lepas ni soo nak ucap goodbye pada abg2 aku : nazim othman & izzue islam . yela nanti xtahu apa updatee dorg haha mcm la dorg dgr k i'm going first ;) Pada yg mengenali diri ini, take care k ! See u soon ^^

Label: ,




PAST FUTURE