grasshopper



+follow home tumblr twitter
facebook UPDATES ME LINKS
Pertama kali berjumpa ♥
Selasa, 6 Mei 2014 • 3:08 PG • 1 comments

Pelakon SSiD. @Amannassim dan @IzzueIslam. Oh yeaaa pokjue :) tak sabar nk tggu SSiD raya.

Pokjue pandang kamera.... hehehe :) ok gmbr crop kbye ^__^

Assalamualaikum. Dah 4 bulan tak update.. 
Entah ada lagi ke tidak pembaca blog aku ni. Takpela, sibuk menerima ilmu :) 
Semoga hati dan iman masing-masing masih terjaga dengan baik. Alhamdulillah 
4.5.2014. 
Hari yang gembira. Hari yang positif. Hari yang penat. Hari yang enjoy dan have fun. Alhamdulillah. Aku diberi kesempatan untuk bertemu pokjue. Yeayyyy :) Terima kasih Allah..
Sebaik sahaja aku sampai kat PWTC tuuu, terus pokjue sampai. Apalagi, terus ikut belakang pokjue dengan kak Awin. haha.. Sweet dorg !
Masa kat booth FINAS, sangat besttt. Pokjue kelakorrrrrrrr. Haha poyo sangat :D
Gelak sakan aku haha. Maklumlaa, pertama kali berjumpa....
Memang aku antara yg paling awal sampai haha dan dapat laaa depan2 pokjue. Haha. 
Habis rakam semua gambar pokjue.
Setiap saat perlu dihargai hehe..
Nanti kalau rindu, boleh tengok video2 dan gambar pokjue huhu...
Oh lupa, aku jumpa pokjue kat Pesta Buku, PWTC. Hari terakhir pesta buku...
Aku ingat nak menghabiskan baucar buku tapi akhirnya, tujuannya jumpa pokjue semata2. hmmmph!
Yg paling tak tahan waktu kat booth Karya Seni, memang menguji kesabaran sebab terpaksa beratur panjang sangattttttttttttt...
Xpela sabar itu akhirnya berhasil sebab dapat jugak bergambar dengan pokjue walaupun akak yang tangkap gambar tuuuuu. tangkap gambar blurrrrrr dan waktu aku tengah pejam mata.
Nasib baik ada spare gambar lain hehe....
Pengalaman pertama ni aku takdela menjerit sakan bila nampak pokjue..rasa macam biasa jela kot..
Aku tengok budak-budak sekolah yg datang kat Pesta Buku tu...... Ya allah......
Dengan bertolak-tolaknya..... jerit2.......
Alahai adik-adik, xperlu nak jerit2 sangat laaa...
Izzue Islam itu manusia biasa je kot... 
Tak perlu laa nk dijadikan idola.. dia manusia biasa.. kehidupan biasa mcm kita2 jee..
xlebih xkurang.. dari segi duit, mungkin pokjue lebih sikit ! hehe rezeki berlakon.

Tapi.......aku agak terkilan sebab.......
Ada peminat yang pegang pokjue dan salam dengan pokjue....
Ya, tahu kau peminat dia, tahu kau sama umur dgn dia, tahu pokjue kenal kau, tapi........
kita ada batas2 nya laa..
peminat2 la juga, xperlu sampai nak bersalam bagai.....
aku memang sedih tengok peminat macam ni.
kita perempuan, dia lelaki..
tambahan lagi, dia dah berkahwin...
aku rasa mcm pokjue "what the heck?" apsal nak pegang2? kan besttt kalau pokjue boleh ckp gituuu. confirm aku org pertama yg sokong kalau pokjue ckp mcm tuu. tapi yela...
mungkin disebabkan masa tuuu ramai org, mungkin juga pmnt tuu xsengaja TERpegang pokjue, sama ada pokjue xsedar / pokjue buat2 xtahu / pokjue xboleh nk kata apa dahh...
jagalahh batas2 tuuu.. bukan apa, apa pandangan orang lain terhadap kita nanti.
dan... apa persepi isteri dia pula? memang luaran kau tak nampak apa-apa. cuba lahh rasa kalau orang lain pegang suami hang ? memang laa dia kena faham kerjaya suami diaa tuuu artis, tapi  tak bermakna dia artis, kita boleh buat sesuka hati....
Dalam hidup ni, apa-apa yg kita buat ada batas laaa.

Minat itu tidak semestinya berlebihan.
Minat itu bukan semesti memuja.
Cukup sekadar meminati. 
Tak lebih, tak kurang.
Kau nak minat apa pun boleh........ tak kisah. agama jangan lupa !
Solat jangan lupa :) 
Aku harap sangat........ tiada lagi perkara macam arituuu berlaku depan mata aku.
Bukan apa, sebab aku fahammmm.
Yg minat pokjue ni semuanya adik-adik belaka.
Tak matang pun lagi.. dok suka2 gituuu je. alahai ~
Jangan lebih2 sangat laa ya adik-adik :)

Bestttt jumpa pokjue sebab pokjue kelakorrrrr walaupun poyo ! haha.
Insyaallah ada kesempatan lain, kita jumpa lagi ya!
Kak Awin sporting yahuuuuuuu ~ i love her ✌
Ada tangkap gmbr dgn kak awin tp aku tak letak kat laman sosial aku sbb aku xnk org lain tgk gmbr kak awin........
tunggu sampai satu saat tuuu, kalau kak awin dah bersedia..........
baru aku letak gambar diaaaaaaaa..
aku nak tengok sangat kak awin yg 'baru'.
Mudah-mudahan Allah permudahkan :)




PAST FUTURE